The Icefields Parkway

23 augustus 2018 - Jasper, Canada

We hebben een lange rit voor de boeg vandaag, de Icefields Parkway van Lake Louise tot in Jasper. Er zijn super veel Viewpoints, Trails, Lakes & Falls te bewonderen.

Wij stopten op volgende plaatsen ( deze opsomming is vooral bedoeld als geheugensteuntje voor ons ;-)): Crowfoot Glacier, Bow Lake, Peyto Lake, Howse Pass, Sunset Lookout, Coleman Creek, Bridal Veil Falls, Icefields Center ( ze verwachten hier sneeuw vannacht), Icefields Skywalk, Sunwapta Falls & Athabasca Falls. Bijna een overkill.

Arno en Robbe achtergelaten op de camping bij Greet en Sebastiaan. Ze zijn in goede handen :-), en krijgen morgen een gourmet ontbijt!

1. Fay Martha Alice in Wonderland:
    25 augustus 2018
    Dag Nutjes, we volgen jullie reis op de voet! We zijn zoooo jaloers 😊! Wij hebben ongeveer dezelfde route gevolgd in 2008, 10 jaar geleden, toen we er getrouwd zijn... de Bow River, Lake Louise, Athabasca Glacier, ... zeer mooi!!! Veel groetjes aan Bas en Greet en geniet van elke seconde!
  2. Familie Nutjes:
    26 augustus 2018
    Hey TRRF,
    Hopelijk hadden jullie toen geen last van de smog door bosbranden, uitzicht niet zo fantastisch maar toch geweldige ervaring :-)