Lake Louise

21 augustus 2018 - Lake Louise, Canada

Vandaag hebben we eens lekker uitgeslapen :-) Na een stevig ontbijt vertrokken we vol goede moed naar Moraine Lake. Parking volzet. Geen nood dan maar op naar Lake Louise. Daar van hetzelfde laken een broek. Wat nu? We besluiten om met de kabelbaan naar boven te gaan op Mount Whitehorn. We wandelen naar het Kicking Horse Viewpoint, het uitzicht is er prachtig.

Eens terug bij de wagen besluiten we een tweede poging te wagen en rijden terug naar Moraine Lake. Parkings nog steeds afgesloten. Bij Lake Louise hebben we meer geluk, joepi! Het is er wel super druk. Een lange wachtrij voor het kanovaren, veel toeristen aan het meer. Het is bijna 16u, even informeren welke trail aan te raden is. Onze 'gids' stuurt ons op weg naar Lake Agnes  & the Big Beehive. We passeren aan het kleine Lake Mirror en wandelen verder naar het Tea House bij Lake Agnes. We komen er even voor sluitingstijd aan en genieten er van een lekker koele Lemonade. Klimmen we nog verder tot aan de Big Beehive? Nog een 45 minuten verder omhoog? Neen, we beslissen dat het genoeg geweest is voor vandaag en beginnen aan de welverdiende afdaling.

We hebben vandaag genoten van de zon, de inspanning, de natuur en ons gezinnetje.

1. Denise Boute:
    22 augustus 2018
    oef wat een geluk dat je nog bij lake Louise hebt kunnen parkeren en je er een mooie trail hebt kunnen doen. Geniet maar.